家長分享 1:

阿女今年報左HKUE市場學課程。最初聽佢講話係澳洲合辦課程,怕佢ENG跟唔上,但係佢上左兩個月ENG班後,佢同我講佢既ENG好左,我都覺得佢自信左,講多左ENG。我唸HKUEENG課程真係對佢有很大幫助。

家長分享 2:

做父母既梗係緊張自己仔女既前途,我同老公商量左好耐,諗住等阿仔考完DSE就送佢去澳洲讀書,學校啊、住宿、簽証等等都已經安排好曬。但係阿仔佢好唔想過澳洲讀,佢話係果邊要讀1ENG班先可以讀高級文憑,讀完高級文憑先再駁入大學,佢話時間太長,唔想過去讀,就係因為呢件事,我地關係搞到好彊。有日我同朋友飲茶講開呢件事,佢個女揀左HKUE個課程,佢叫我同老公上去睇下,了解左之後我地都覺得個課程幾好,佢地係香港讀澳洲Melbourne Polytechnic 既高級文憑課程,大約2年完成,讀完合格可以直接銜接埋University of TasmaniaYear 2,最好既係,係大學階段,可以隨時飛個澳洲完城埋個大學學位。我地返去同阿仔講,佢都好鍾意呢個方案,於是我地決定比阿仔係HKUE完成個高級文憑,之後先過澳洲讀埋個Degree

我係個升學講座認識到HKUE呢間大專院校,覺得佢d課程都幾好,唔咪一味照書讀死記硬背(填鴨式) ,用澳洲教學模式,活學活用既方法,將學左既野實踐出來,佢呢樣我buy,所以揀左讀酒店高級文憑。之後去左唔同的大型連鎖酒店及米芝蓮餐廳實習,不單止提升eng能力、擴闊社交圈子及人際關係,仲為將來投身社會打好基礎,做好準備。

我個女DSE考得10分,eng唔合格,已經無咩期望,有學校讀就算。剛開始以為佢讀IVE或毅進,因為eng差都會收,點知最後佢揀左間未聽過的大專院校HKUE報讀,讀酒店款待高級文憑,我驚佢俾人呃,於是同佢一齊上去睇吓間學校,了解清楚課程先報名。升學顧問幾有禮貌,好詳盡講左次我聽,時不時仲問我有無唔清楚的地方。了解課程後知道HKUE與多間澳校院簽定合作協議,課程亦獲澳洲資歷架構認。有信心保證,佢可以選擇2年完成高級文憑,或者說佢想拎埋degree都係讀多1.5年就完成,總算令我放下心頭大石。希望亞囡享受澳洲教學模式,eng有所進步,輕鬆完成學業!

arrow
arrow
    文章標籤
    HKUE ENG HKUEENG
    全站熱搜

    hkueeng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()