close

畢業生分享:

我係HKUE酒店款待業畢業生。我而家係W酒店做緊,呢度真係有好多講ENG外藉人士。每日都不停講ENG。好彩當初選擇讀HKUE,佢地既課程活學活用,學到好多酒店用既ENG用詞,令到我可以用係工作上。仲有,佢地既澳洲交流團真係好正,除左可以同一大班既同學去之外,仲可以學到好多生活上既ENG。我今日能夠用ENG同外藉人士溝通,真係要多謝HKUE

學生分享:

我係而家係HKUE讀緊既學生,我15年考DSE既,考ENG衰左。開頭諗報讀HKUE既時候我都好擔心ENG跟唔上,話曬都係一個澳洲課程,ENG唔好我驚好難讀。未正式讀Advanced Dip之前,我讀左一個短期既ENG班,ENG班係由淺入深教,開頭教一d日常用語,之後就會教做project或者英assignment會用到既ENG,我覺得呢個ENG班對我幫助都幾大,因為讀Advanced Dip既時候可以用得著,而我覺得HKUE安排得最好既就係有分班呢個安排,學校會因應學生既ENG程度編班,好似我呢d ENG唔係太好既學生係上堂既時候就中英兩用教書,我而已經係HKUE讀左1年有多喇,我覺得自己d ENG 比以前真係進步左好多,而家上堂用全英教學都無問題。

arrow
arrow

    hkueeng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()